Dlaczego musisz schudnąć? Przyczyny i sposoby na śmiertelną nadwagę!

musisz schudnąć

Konsekwencją może być otyłość. Ta z kolei przyczynia się do śmierci trzech milionów osób rocznie.

Nadwaga – dlaczego MUSISZ schudnąć?

To, że na Twoim ciele pojawia się coraz więcej fałdek i niedoskonałości powinno stanowić dla Ciebie sygnał alarmowy. Wszak, zmiany te wiążą się również z utratą zdrowia. Otyły organizm pracuje mniej wydajniej i przyczynia się do występowania wielu problemów natury zdrowotnej, między innymi do chorób układu krążenia, problemów jelitowo-żołądkowych oraz występowania nowotworów.

Jakie są przyczyny nadwagi?
Za główną przyczynę nadwagi uznaje się oczywiście złe nawyki żywieniowe. To jak jemy ma bowiem ogromny wpływ na ilość tkanki tłuszczowej w organizmie. Ponadto, pojawienie się nadwagi związane jest bardzo często z brakiem aktywności fizycznej (siedzący tryb życia).

Zdecydowanie rzadziej nadwaga jest przyczyną innych chorób lub uwarunkowań genetycznych.

Jak schudnąć?
Odchudzanie to proces, który wydawać by się mogło – nie należy do najłatwiejszych. Nic bardziej mylnego, redukcja jest prosta i zawiera się w trzech banalnych krokach, a mianowicie:

  1. Zmiana nawyków żywieniowych
    Nie musisz stosować restrykcyjnej, głodówkowej diety by schudnąć. Wystarczy, że zaczniesz jeść częściej, ale w zdecydowanie mniejszych porcjach. Zadbaj, aby dieta była zbilansowana, pełnowartościowa i smaczna.
  2. Zacznij trenować
    Aktywne hobby czy trening? Co wybierasz? Masz pełną dowolność, wszak forma aktywności fizycznej nie ma większego znaczenia. Kluczowe jest jednak to, aby forma była ogólnorozwojowa, a sam trening możliwie regularny.
  3. Zastosuj suplementy
    Wspomóż swoje odchudzanie suplementami diet. Takie środki jak błonnik witalny, Acai Berry czy African Mango, Keto Actives (KetoActives.pl) mogą z powodzeniem przyśpieszyć proces Twojego odchudzania. 

Motywacja do odchudzania – czyli dlaczego musisz być zaangażowany/a?

Motywacja do odchudzania

Chcesz zredukować poziom tkanki tłuszczowej w organizmie, ale brakuje Ci motywacji do działania? Zaznajom się z naszym poradnikiem w którym krok po kroku tłumaczymy jak zadbać o to, by zawsze mieć zapał do diety, suplementacji i treningu.

Punkt pierwszy: Twój CEL

Co stanowi Twój cel? Ile chcesz ważyć? Jaki obwód ma mieć twój brzuch, uda, łydki – to wszystko musisz precyzyjnie ustalić, by móc rozpocząć skuteczną walkę o lepszą „JA”. Wszystkie te dane musisz spisać na kartkę papieru i umieścić w dobrze widocznym miejscu. Na tablicy korkowej, lodówce czy biurku – tak, by spotykać swój cel jak najczęściej.

Punkt drugi: ZAŁOŻENIA

Dieta, trening i suplementacja – trzy elementy, które są składowymi procesu odchudzania. Aby skutecznie przeprowadzić zabieg redukcji tłuszczu musisz zadbać o to, by harmonogram był możliwie szczegółowy. Uwzględnij w planach dosłownie wszystko – obciążenie treningowe, dokładną wagę posiłku oraz pory stosowania suplementów. Im bardziej szczegółowe założenia tym lepiej.

Punkt trzeci: Stwórz PLAN

Założenia dotyczące diety, treningu i suplementacji muszą tworzyć całość. Twój plan powinien zatem uwzględniać każdy z tych elementów. Ponadto, w planie należy zaznaczyć także inne obowiązki.

Planować należy raz w tygodniu (najlepiej w niedzielę wieczór). Tworzenie takich planów wpływa na budowaniu nawyku, dzięki czemu zdrowy tryb życia będzie dla nas czymś normalnym.

Punkt czwarty: NAGRODY

Niesamowicie ważnym jest by stymulować swoją motywację nagrodami. Metoda pozytywnego budowania nawyku polega na dawaniu nagród za każdy zrealizowany plan. Pamiętaj by robić to dostatecznie często, tak by motywacja cały czas stała na najwyższym poziomie.

Punkt piąty: NEVER GIVE UP!

Czyli… nigdy się nie poddawaj. Kryzysy przyjdą prędzej czy później. Kluczowe jest jednak to, by nie ulegać zachciankom i trwać w swoim postanowieniu. Zaglądaj do przeszłości i swoich notatek, by wiedzieć, jak wiele już zrobiłeś i ile możesz stracić.

Leave us a Message